Monday, July 26, 2010

Over budget

Semalam saya ke Ikano. Saya ingat nak pergi makan tengahari aje. Jadi kami gi la makan kat Steamboat. yum yum.. sedap tau. Saya suka mee dia yg ala2 maggie in my cup. Selepas makan kenyang perut, saya pun jalan2 cuci mata. Niat dalam hati memang tak nak beli ape2 pun. Yelah, dah makan steamboat, dah kenyang.. nak beli ape lagik kan..

Tapi.. tiba2... saya termasuk ke dalam kawasan zon merbahaya.. dekat Popular books ada buat promosi buku2.. oh tidak, saya bukannya kaki buku.. tapi ada orang buka booth kat dlm Popular book promotion tuh... Booth ape? Booth orang jual barangan kraf tangan!! TIIDDAAKKKKK..... saya sungguh teruja dan teruja ingin melihat! dan ape lagik... saya pun tergoda dengan demonstrasi yang telah ditunjukkan.. saya tewas!.. saya beli jugak... habis duit saya.. kesian saya.. hee..

Namun, untuk sedapkan hati, saya berkata sendiri, takpe, barang ni barang yg bole digunakan.. bukan membazir... hehe.... tapi.. tapi.. aduu.. cepat laa bank in cek I!! haha!

Sekian.

No comments: