Wednesday, July 07, 2010

Genting Day 2

Okay, sekarang baru senang nak update for the 2nd day kat Genting. Hopefully boleh ingat lagi ape yang nak ditulis, maklum lah selalu sangat lah pelupa! 2nd day kitorang just spent indoor park.

Bangun pagi pagi, jom breakfast dulu! Giler ramai orang makan free pagi2, macam rupa org tak pernah makan pon ade..

My fav ride of the day! Banyak kali naik benda pusing2 nih!!

I go round and round under this tall tower...hee

My all time fav! :D

Indoor pun ade ferris wheel, tapi ferris wheel ni best sebab ferris wheel ni lajuuuuuu...

Okay, I naik deer. Deer ni best sebab dia boleh terbang!

Cuba teka I naik ape ngan Ibu? :D

I'm on the London Bridge! Red colour somemoore

Kinda cloudy today and cold too..

Maka, saya nak tido dulu... cuaca sejukk okay... sesuai untuk tido sambil naik gondola boat nihh.. heee

Bila nak bangun, saya main laggiiii.... choo chooo!

Kemudian saya begitu teruja nak masuk snowland!!! Tapi bila saya masuk, saya tak tahan dengan tahap kesejukannye!! Sampai merah2 hidung saya... tapi saya cuba gagahkan juga bermain snowball bersama ayah.. Oh dlm snowland tak boleh bawak kamera, jadi tak dpt nak letak kat sini, hanya jurukamera mereka sahaja yg boleh ambil gambar kami. Jadi terpaksalah kami beli gambar kami dgn harga RM30!!!! Tapi ibu cakap ibu nampak ade org curik2 amik gambar dalam tu... he eh...

Okayyy, ini my last ride dah before balik.. main puas2 yg ni, sbb yg ni memang best, I sukeeeeee sgt! :P


The End ;)

No comments: