Thursday, June 24, 2010

Umur yg makin meningkat

Berapakah umur anda? Mesti ramai yang tidak mahu mengaku berapa umur mereka sbb takut membilang angka yang makin lama makin meningkat dari tahun ke tahun kan?? Tapi saya tetap mengaku diri ini sentiasa remaja... T_T *silalah mengata saya perasan*

Apa yang ada pada umur sampai tak nak mengaku hal yang sebenarnya?? Nombor je kan? Macam kita buat kira-kira matematik 2+2=4 atau buat akaun kira untung rugi. Kalau untung besar bukan main angka tu kita nunjuk2 kan kan kan.. hee...

Uh apekah topik sebenarnye nih?? Begini, sebenarnye, saya dah rasa umur saya telah menukarkan hormon serta personaliti saya. Adakah diri saya je yg begitu? atau saya yg berbeda dari org lain? Saya mengaku lah, kdg2 tu saya cepat lupa lah.. kerap gak tertinggal barang, lupa tu lupa ni.. aiihhh..... nak kata tua sgt pon takde kottt?

Anak baru sorang je cik kak!!...

*maintain2...*


TENGOK2! KAN KAU DAH LUPA APA NAK TYPE LAGI NIH......

No comments: