Tuesday, November 02, 2004

HAPPY 26th BIRTHDAY LAN!

Selamat Hari Jadi yang ke-26 kepada seorang sahabat yang cukup baik tapi jahat gak sebab dia suka 'babab' orang! huhuhu..
HAPPY BIRTHDAY KHAIRUL AZLAN aka RZLANN!!
Semoga awak dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur dan sentiasa berada di dalam lindungan Tuhan. Apa agaknya bila umur dah mencecah 26 tahun ek?? rasa makin tua tak?? he he he.. saya kena tunggu lagik 3 tahun baru merasa umur 26. Dan tak tahu apa yang akan dilalui apabila mencecah umur 26 tahun. Dah ader anak satu ke blum ek? huhu. Btw, LAN seorang sahabat yang cukup baik, sensitif dan sentiasa mengambil berat. Dia ni boleh jadik doktor peribadi aku gak :D.. Time aku tak sihat, memacam petua dia kasik.. huhu.. tapi jarang la aku ikut sbb aku ni jenis degil tak suka makan ubat. hahahaha.. jumpa doktor klinik jauh la sekalik! :P

Memandangkan aku pun tidak berapa sihat sejak dua menjak ni, jadi aku kurang aktiviti duduk depan komputer. Sekarang ni banyak aktiviti atas katil. :D Tido la ape lagik. huhu. Badan tak berapa sihat.. aku ni selalu je sakit tapi malas nak pergi klinik. Bila dah kronik sampai takleh nak bangun, baruu laa nak carik doktor, itupun kena heret ngan ayah. :D Tak tau lah kenapa, takut sangat nak pergi klinik. Minggu ni mungkin sibuk sikit, biasalah sibuk dengan buat kek, ape lagik. hehe. Orait, kita jumpa lagik.

addition:
Baru lepas borak dengan LAN on phone. Ampes.. monitor dier arwah rupanyer. huahuahua.. masin sungguh mulut aku semlm yerk? ciann LAN. Bawak bersabar, bulan pose ni Tuhan nak uji kesabaran awak yerk. ;p Masa birthday dia laa monitor dia wat hal yerk? cian. Takper, nanti saya belanje awak makan besar keh. Enjoy your day! :)

No comments: