Saturday, April 03, 2004

whyyyyyyyyyyyyyy?

hari ni mendung. semendung mendungnya! tak tahu lah nak cakap macam mana. rasa geram dan panas je walaupun mendung dan sejuk. tak tau salah siapa. salah aku ke yang terlalu emosional? mungkin jugak. kadang-kadang malas dah nak pk. buang masa aje. dia risau ke? macam risau. peduli ape kalau dia risau pun. kadang-kadang rasa macam tak guna ambil berat pasal orang. buat ape? tak tahu lah. pening dah kepala ni. tak tau nak buat ape ngan hidup ni. betul ke jalan yang aku pilih ni? ke salah? penting ke dia? pernah ke dia ambil berat? pernah ke dia pk ape yg kite pk? pening pening! dah la.. malas nak sebut. aku tahu kenapa aku macam ni... dah sakit jiwa rasanya. kejap ok kejap bengang.. bila masa bengang? bila teringat kisah si dia yang masih bukan milik aku sepenuhnya lagi. gila gila. memang sah dah gile. ade sape-sape doktor pakar sakit jiwa kat luar tu?


50 FIRST DATES.. very hilarious. it was a fun and nice movie i ever seen. and of course a romantic comedy. i won't comment anything.. just go to your nearest cinemas and enjoy! :)

is there really a nice guy in this world? i wonder... if i could haf one?


sakit jiwa sbb kerap ditaburi janji yang tak pernah ditepati.


summit usj GSC. i cried for nothing.

No comments: