Thursday, April 29, 2004

My Friend

Baru-baru ni ada sorang member aku makin laku.. hehe.. 2-3 minggu lepas ada masuk utusan malaysia. Dan pada hari ni pulak muka dia ada lagik.. jadi model pakaian (paper utusan seksyen NUR). Bangga la pulak bila tengok dia. Yea lah, dia member aku dari form 1 hingga form 5 (duduk sebelah dia selama 5 thn!). Alhamdulillah, rezeki dia.. comel plak aku tengok dia.. :P Dia ada sorang adik pompuan, dan aku yakin adik dia mampu jadi seorang penyanyi suatu hari nanti. Sebab adik dia suka menyanyi dan memang pandai menyanyi. Best ke bila jadi popular? Kejar dunia glamor? Seronok bila orang kenal kita, bila orang hormat kita.. itu salah satu yang akan kita dapat bila kita dah dikenali orang ramai. Itu pun kalau kita pandai menjaga personaliti dan imej kita. Kalau kita tak pandai bawa diri, tenggelam dalam arus keglamoran, orang tak hormat juga? Walaubagaimanapun itu semua terpulang atas diri masing-masing la kan?

p/s: diri ini dapat rasakan adik member aku tu mampu saingi Siti Nurhaliza suatu hari nanti :)

No comments: