Saturday, February 05, 2005

weird feelings

Perasaan yang sungguh aneh! Saya rasa saya telah jatuh cinta pada orang yang saya tak kenal dan orang itu pun tak kenal pada saya! Aneh kan? Tak kenal macam mana tu? Tak kenal lah.. tak tahu siapa dia, tak tahu di mana dia tinggal, tak tahu berapa saiz baju dan kasut dia, tak tahu ketinggian dia berapa, tak tahu berat badan dia berapa dan seterusnya.. Tapi itu lah, cinta itu buta. But yet, it's still hard to forget someone dat u used to love! never ever!

Semalam sempat pergi Tower Records di KLCC tengok Kaer, Nurul, Farah dan Fitri melayan peminat. Semalam juga pertama kali bertentang mata dengan sahabat saya yang sentiasa sangap ajer.. hehe.. Mamat! First impression jumpa mamat..errr.. mamat ke tu? he heh.. macam tu laa.. pastu layan movie citer zombie huhu.. sorry mamat kalau citer tu bosan, next time yeah u hv to choose d movie.. :P overall, i had a great time aaa semalam walaupun kena keluar duit belanja orang.. hehe.. amcam kak g? best tak org belanja.. :P Di Tower Rec, jumpa ahli2 ffz, ita, nurul, kak alia.. sape lagik yuk? tu ajer kot? and of course nonie dgn kaeratics nya.. he he he.

Oh, nak tgk citer constantine nanti! (*dah ada org ajak pun.. he he*)

No comments: