Tuesday, December 14, 2004

Kalau tension

Kenapa kalau kita tension kita suka keluar duit banyak2 pastu beli ntah ape ape. Nape yek? Kadang2 tu takde niat pon nak bershopping sakan. Last-last check dalam dompet, tinggal rm20 jek. Pokai la jap. Nak nak kalau bawak adik buat geng. Bukan takat buat geng, buat perabih duit gak. Ha ha ha ha. Tapi takper, bukannye selalu. Semalam memang rasa macam nak habiskan duit lam dompet. So ajak ler adik gi pyramid, abiskan duit lam dompet. Belanja dier makan pastu siap belanja dier sehelai baju. Dah lama sebenarnye tak keluar shopping2 ni. Dulu masa time study je kuar ngan member2, shopping, lepak2.. rinduuu plak time study dulu. Suka lepak kat the mines tu, padahal takde mende pon kat sana. huhu. Tetiba je teringat time2 study. ;p

Aku teringat masa memula aku masuk uniten, org panggil aku jajabink.
Aku teringat masa memula aku masuk uniten, aku ader secret admirer ;p
Aku teringat macam mana aku leh kenal secret admirer aku. Pastu dia tetiba lesap je skang ni? Mana awak MiG?
Aku teringat betapa jauhnya nak berjalan kaki utk ke kelas.
Aku teringat masa memula dulu selalu tumpang keter itam satria noami.
Aku teringat masa memula jumpa eda, aku ckp loghat kelate. ha ha. ;p
Aku teringat masa memula aku jumpa indah, muka sombong. but nice hair. huhu. ;p
Aku teringat ezra dan spek matanyer yg bulat dan rambut depannye yg mcm kanak2 riang.
Aku tak ingat plak mcm mana aku jumpa nuha? hehehe. Ops.. masa LDK.. kami satu group tapi jarang berbual. ;p
Aku teringat mata sue yg bulat, idung kemek tapi comei gilerr..;p
Aku teringat masa aku masih menggunakan spek dalam kuliah.
Aku teringat aku selalu pakai tudung itam aje bila keluar. kah kah.
Aku teringat masa celebrate besdey eda kat tasik u10, pastu kena tangkap ngan mak guard!
Aku teringat masa tengah lepak2 tepi tasik, noami n ezra, kami baling batu sejauh mungkin ke dlm tasik, konon nak wish. karut karut. ha ha ha
Aku teringat berjalan2 tepi tasik dengan ..
Aku teringat berjalan kaki dari murni ke foodcourt u10 dengan .., dan tak terasa kepenatannye.. huhhu..
Aku teringat masa first time aku naik motor dengan .. pergi ke mines.. sakit punggung aku.. ha ha.. ;p
Aku teringat 1st time puasa, bersahur ramai2, turun tangga pergi rumah sue semata mata nak makan nasik goreng yg sue masak.. ;p
Aku teringat 1st time jumpa huda masa nak daftar apartment, aku terpegun dengan kekecilannye ;p
Aku teringat 1st time jumpa sab, yg vogue.
Aku teringat aku menangis dalam lab sbb dpt tau bf curang! ha ha ha.. dan ezra saksinye.. ;p
Aku teringat aku suka lepak dlm bilik masa 1st yr sbb malas nak tgk belangkas 'les' kat luar bilik.. huhu.
Aku teringat aku dulu suka bawak balik apartment roti, bahan2 harian sampai tak termakan.. kahkah
Aku teringat, aku jenis yang jarang pergi beli / makan kat foodcourt COE. ;p sekali aku pergi, orang akan cakap "wahh.. jaja makan kat coeeee..." ;p
Aku teringat, aku selalu skip lunch.
Aku teringat masa aku ada masalah, sue setia di sisi. :(
Aku teringat masa aku menangis, sue ada menemani :(
Aku teringat masa aku tgk eda menangis.. aku pon tak pasal2 ikut nangis.. haha ;p
Aku teringat kondo kitorang kena serbu konon ingat ada bawak balik jantan. hihi.
Aku teringat nota "si cantik manis BDV8700" huhu
Aku teringat dulu gila nak makan kue teow tomyam tiap2 mlm.
Aku teringat gerai "tam" kat bangi heheh..
Aku teringat kompleks Warta kat bangi. Situ jer leh makan piza hut.
Aku teringat time quiz, sempat buka notes..
Aku teringat nasi goreng usa daging!! giler lama tak makan nih!
Aku teringat coco nestummmmmm!!
Aku teringat time nak gi tapau makanan kat foodcourt.
Aku teringat time dating kat foodcourt.. ha ha ha..
Aku teringat time keter aku mati kat ikram..;p pastu mintak tlg indah
Aku teringat masa kat lab suka ber 'net send'
Aku teringat bila time birthday sesape, org tu kena belanje. :D


Aduhh... banyak lagik sebenarnya.. tapi ni ajer yang takat aku bleh masukkan setakat ni.. kalau ade lagik.. aku add... giler 4 thn.. sure panjang lagikkan :P


PERHATIAN:
YUNUS, BILER KO NAK BELANJA AKU KOPIBIN? SAMPAI AKU MATI PON AKU AKAN TUNTUT GAK! HAHAHA.

No comments: